Polityka prywatności
POLITYKA PRYWATNOŚCI
SPIS TREŚCI
1. Wprowadzenie
2. Administrator danych osobowych
3. Zakres zbieranych danych
4. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych
5. Odbiorcy danych
6. Okres przechowywania danych
7. Prawa osób, których dane dotyczą
8. Przekazywanie danych do państw trzecich
9. Pliki cookies i podobne technologie
10.Bezpieczeństwo danych
11. Zmiany polityki prywatności
12.Kontakt
Wprowadzenie
Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych Użytkowników korzystających z usług oferowanych przez INCITE HUB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą The Unit (dalej "The Unit" lub "Administrator"). Polityka Prywatności jest zgodna z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej "RODO") oraz polskimi przepisami o ochronie danych osobowych.
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest:
INCITE HUB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 5253020314
KRS: 0001132368
Siedziba: UL. CHMIELNA 2 / 31, 00-020 WARSZAWA
prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą „The Unit”
Zakres zbieranych danych
Administrator może zbierać następujące kategorie danych osobowych:
1. Dane identyfikacyjne: imię i nazwisko, nazwa firmy, NIP, REGON.
2. Dane kontaktowe: adres e-mail, numer telefonu, adres korespondencyjny.
3. Dane dotyczące płatności: informacje o transakcjach, dane niezbędne do realizacji
płatności.
4. Dane techniczne: adres IP, dane o urządzeniu i przeglądarce, pliki cookies, dane o
aktywności na stronie.
5. Dane komunikacyjne: treść korespondencji prowadzonej z Administratorem.
6. Inne dane: dobrowolnie podane przez użytkownika w formularzach kontaktowych
lub podczas korzystania z usług.
Cele i podstawy prawne przetwarzania danych
Dane osobowe są przetwarzane w następujących celach i na podstawie następujących podstaw prawnych:
1. Realizacja umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) - przetwarzanie jest niezbędne do
wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia
działań na żądanie tej osoby przed zawarciem umowy.
o Świadczenie usług oferowanych przez The Unit
o Obsługa konta użytkownika
o Realizacja zamówień i płatności
2. Prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO):
o Marketing bezpośredni własnych produktów i usług
o Analityka i statystyka korzystania z usług
o Zapewnienie bezpieczeństwa usług
o Dochodzenie i obrona przed roszczeniami
o Prowadzenie działań analitycznych i statystycznych
3. Zgoda osoby, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. a RODO):
o Przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną
o Wykorzystywanie plików cookies i podobnych technologii
o Profilowanie w celach marketingowych
4. Obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 lit. c RODO):
o Realizacja obowiązków podatkowych i księgowych
o Realizacja obowiązków związanych z ochroną konsumentów
o Udzielanie odpowiedzi na oficjalne zapytania od uprawnionych organów
publicznych
Odbiorcy danych
Dostęp do danych osobowych mogą mieć następujące kategorie odbiorców:
1. Upoważnieni pracownicy i współpracownicy Administratora w zakresie
niezbędnym do wykonywania obowiązków służbowych.
2. Podmioty przetwarzające dane na zlecenie Administratora (procesorzy), w tym:
o Dostawcy usług IT i hostingu
o Dostawcy oprogramowania CRM i systemów księgowych
o Dostawcy usług płatniczych
o Dostawcy usług marketingowych
o Firmy kurierskie i pocztowe
o Doradcy prawni, podatkowi i księgowi
3. Podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa, w tym organy państwowe i
osoby trzecie, jeśli jest to niezbędne do realizacji uzasadnionych celów
Administratora.
Administrator wymaga od podmiotów przetwarzających dane odpowiednich gwarancji
wdrożenia środków technicznych i organizacyjnych zapewniających odpowiedni poziom
bezpieczeństwa danych.
Okres przechowywania danych
Dane osobowe będą przechowywane przez następujące okresy:
1. Dane związane z realizacją umowy - przez okres wykonywania umowy oraz przez
okres niezbędny do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, tj. do czasu
przedawnienia roszczeń wynikających z umowy (zazwyczaj 3-6 lat).
2. Dane przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu - do czasu
zgłoszenia skutecznego sprzeciwu lub ustania tego interesu.
3. Dane przetwarzane na podstawie zgody - do momentu wycofania zgody.
4. Dane przetwarzane w celu realizacji obowiązków prawnych - przez okres wymagany
przepisami prawa (np. dokumenty księgowe - 5 lat od końca roku kalendarzowego).
5. Dane z plików cookies i podobnych technologii - zgodnie z ustawieniami przeglądarki
użytkownika lub do momentu usunięcia tych plików.
Po upływie okresów przechowywania dane zostaną usunięte lub zanonimizowane.
Prawa osób, których dane dotyczą
Osobom, których dane dotyczą, przysługują następujące prawa wynikające z RODO:
1. Prawo dostępu do danych (art. 15 RODO) - prawo do uzyskania informacji o
przetwarzaniu danych osobowych oraz kopii tych danych.
2. Prawo do sprostowania danych (art. 16 RODO) - prawo do żądania niezwłocznego
sprostowania nieprawidłowych danych osobowych lub uzupełnienia
niekompletnych danych.
3. Prawo do usunięcia danych ("prawo do bycia zapomnianym", art. 17 RODO) - prawo
do żądania usunięcia danych osobowych w określonych przypadkach, np. gdy dane
nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane.
4. Prawo do ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO) - prawo do żądania
ograniczenia przetwarzania danych w określonych przypadkach, np. gdy osoba
kwestionuje prawidłowość danych.
5. Prawo do przenoszenia danych (art. 20 RODO) - prawo do otrzymania danych
osobowych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie oraz do
przesłania tych danych innemu administratorowi.
6. Prawo do sprzeciwu (art. 21 RODO) - prawo do wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania danych osobowych w przypadku przetwarzania opartego na prawnie
uzasadnionym interesie Administratora, w tym profilowania.
7. Prawo do wycofania zgody (art. 7 ust. 3 RODO) - w przypadku przetwarzania danych
na podstawie zgody, prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, bez wpływu
na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
8. Prawo do niepodlegania decyzjom opartym wyłącznie na zautomatyzowanym
przetwarzaniu (art. 22 RODO) - prawo do niepodlegania decyzji opartej wyłącznie na
zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, która wywołuje skutki
prawne lub w podobny sposób istotnie wpływa na osobę, której dane dotyczą.
9. Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul.
Stawki 2, 00-193 Warszawa) w przypadku uznania, że przetwarzanie danych
osobowych narusza przepisy RODO.
W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z Administratorem używając danych kontaktowych podanych w sekcji "Kontakt"
Przekazywanie danych do państw trzecich
Administrator może przekazywać dane osobowe do państw trzecich (poza Europejski
Obszar Gospodarczy) w związku z korzystaniem z usług podmiotów przetwarzających, które
mają siedziby lub infrastrukturę w takich państwach.
Przekazywanie danych będzie odbywać się z zapewnieniem odpowiedniego poziomu
ochrony, w szczególności poprzez:
1. Decyzje Komisji Europejskiej stwierdzające odpowiedni poziom ochrony w danym
państwie trzecim.
2. Standardowe klauzule umowne zatwierdzone przez Komisję Europejską.
3. Wiążące reguły korporacyjne.
4. Inne odpowiednie zabezpieczenia prawne.
W przypadku braku decyzji stwierdzającej odpowiedni poziom ochrony lub odpowiednich
zabezpieczeń, dane mogą zostać przekazane wyłącznie pod warunkiem udzielenia wyraźnej
zgody na proponowane przekazanie lub gdy przekazanie jest niezbędne do wykonania
umowy lub działań przedumownych podejmowanych na żądanie osoby, której dane
dotyczą.
Pliki cookies i podobne technologie
Strona internetowa Administratora korzysta z plików cookies (ciasteczek) oraz podobnych technologii, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu analizowania ruchu na stronach i w Internecie.
1. Rodzaje wykorzystywanych plików cookies:
o Cookies niezbędne - umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach
serwisu
o Cookies funkcjonalne - umożliwiające zapamiętanie wybranych przez
użytkownika ustawień
o Cookies analityczne - służące do celów statystycznych i analitycznych
o Cookies marketingowe - służące do dostarczania treści reklamowych
2. Zarządzanie plikami cookies: Użytkownik może w każdej chwili zmienić ustawienia
przeglądarki internetowej dotyczące plików cookies, w tym całkowicie zablokować
możliwość gromadzenia plików cookies. Informacje, jak to zrobić, znajdują się w
menu pomocy przeglądarki internetowej.
3. Konsekwencje wyłączenia plików cookies: Ograniczenie lub zablokowanie plików
cookies może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej
Administratora.
Bezpieczeństwo danych
Administrator wdraża odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby zapewnić
bezpieczeństwo danych osobowych, w tym:
1. Szyfrowanie danych w transmisji (protokół SSL).
2. Regularną aktualizację systemów i oprogramowania.
3. Ograniczenie dostępu do danych osobowych wyłącznie do upoważnionych osób.
4. Stosowanie zabezpieczeń fizycznych i logicznych.
5. Regularne testowanie, mierzenie i ocenianie skuteczności środków technicznych i
organizacyjnych.
6. Szkolenia personelu z zakresu ochrony danych osobowych
Zmiany polityki prywatności
Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszej Polityce
Prywatności. Zmiany będą publikowane na stronie internetowej Administratora. W
przypadku istotnych zmian Administrator może dodatkowo poinformować użytkowników
poprzez e-mail lub za pomocą powiadomień w serwisie.
Data ostatniej aktualizacji: 02.03.2025 r.
Kontakt
W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z
Administratorem:
INCITE HUB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
UL. CHMIELNA 2 / 31
00-020 WARSZAWA
e-mail: biuro@the-unit.pl
telefon: +48 570 849 303.
Klauzula informacyjna
W wykonaniu art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie
informuję, iż:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest INCITE HUB SPÓŁKA Z
OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, NIP: 5253020314, KRS: 0001132368, z
siedzibą w Warszawie przy UL. CHMIELNA 2 / 31, 00-020 WARSZAWA, prowadząca
działalność gospodarczą pod nazwą The Unit, zwana dalej Administratorem;
2. W celu należytej ochrony danych osobowych Administrator powołał Inspektora
Ochrony Danych Osobowych, z którym można się skontaktować - listownie na adres
Administratora lub za pośrednictwem poczty e-mail: biuro@the-unit.pl;
3. Twoje dane osobowe w postaci:
i. dane identyfikacyjne – m.in. imię i nazwisko;
ii. dane kontaktowe – m.in. telefon i mail;
iii. inne dane podane na potrzeby świadczenia przez Administratora usług lub
wykonania umowy;
b. Są lub będą przetwarzane w celu:
i. świadczenia usług przez Administratora, w tym w szczególności usług pośrednictwa,
szkoleń zawodowych, udostępniania dostępu do narzędzi informacyjnych;
ii. świadczenia usług drogą elektroniczną m.in. e-mailem, telefonicznie;
c. Podstawą przetwarzania danych jest m.in. ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu
usług drogą elektroniczną, a także art. 6 ust. 1 lit. b RODO, art. 6 ust. 1 lit. c RODO, art. 6 pkt
1d RODO;
d. działań marketingowych i handlowych; i. w celu obsługi złożonego zapytania;
ii. podstawą przetwarzania jest udzielona przez Ciebie zgoda tj. art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
4. Jeżeli w czasie świadczenia usługi zdecydujesz się podać dane wrażliwe wskazane w
art. 9 pkt 1 RODO, to jest to działanie dobrowolne, zaś podstawą przetwarzania jest
udzielona przez Ciebie zgoda tj. art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
5. Administrator w celu podniesienia bezpieczeństwa i poprawy jakości obsługi
nagrywa rozmowy telefoniczne. Monitoringiem rozmów objęte są rozmowy
przychodzące do oraz wychodzące. Podstawą prawną przetwarzania danych
osobowych jest zgoda osoby poprzez kontynuowanie połączenia telefonicznego z
Administratorem (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz prawnie uzasadniony interes
realizowany przez Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
6. Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane uprawnionym instytucjom
określonym przez przepisy prawa oraz podmiotom przetwarzającym, które świadczą
usługi na rzecz Administratora danych i którym te dane są powierzane, a w
szczególności podmiotom współpracującym świadczącym usługi doradcze,
szkoleniowe, IT, przy czym udostępnienie danych każdorazowo będzie ograniczone
do niezbędnego zakresu;
7. Dane osobowe mogą być przekazywane do Państwa trzeciego na podstawie umów
zawartych z firmami zewnętrznymi, jednakże Administrator zapewnia, iż przekazanie
danych odbywa się z poszanowaniem zasad RODO i zgodnie z obowiązującymi
przepisami;
8. Twoje Dane osobowe będą przechowywane przez następujące okresy:
i. w razie nawiązania współpracy w terminie 6 lat od końca roku kalendarzowego, w
którym doszło do zakończenia świadczenia usługi;
ii. do czasu wycofania wyrażonej zgody, gdy taka jest wymagana, co nie wpływa na
zgodność z prawem przetwarzania;
iii. nagrania z rozmów telefonicznych - 90 dni.
9. Masz prawo dostępu do danych osobowych, prawo do poprawienia, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania tych danych, prawo do przenoszenia danych oraz prawo
wniesienia sprzeciwu przeciwko przetwarzaniu danych, w tym w celach
marketingowych.
10.W dowolnym momencie masz prawo cofnąć udzieloną zgodę, co pozostanie jednak
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie
zgody przed jej cofnięciem.
11.Jesteś uprawniony do wniesienia skargi do organu nadzoru, gdy uznasz, iż
przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy.
12.Podanie przez danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do
świadczenia usług przez Administratora, w tym m.in. do świadczenia usług
doradczych, szkoleniowych, udostępniania dostępu do narzędzi informacyjnych,
newslettera, przesyłania informacji handlowych i marketingowych lub do
odpowiedzi na złożone zapytanie.
13.Dane podane na potrzeby wyboru eksperta mogą być przetwarzane w sposób
zautomatyzowany, jednakże nie będą one podlegały procesowi profilowania.
POLITYKA „NEWSLETTER"
I. DEFINICJE
1. Administrator - INCITE HUB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ,
NIP 5253020314, KRS 0001132368 z siedzibą w Warszawie przy UL. CHMIELNA 2 /
31, 00-020 WARSZAWA, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą The Unit.
2. Newsletter - bezpłatna usługa świadczona drogą elektroniczną przez
Administratora, polegająca na przesyłaniu informacji handlowych, marketingowych
oraz innych treści związanych z działalnością Administratora na podany przez
Użytkownika adres e-mail.
3. Użytkownik - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna
nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta z usługi Newsletter.
4. RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
II. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejsza Polityka określa zasady korzystania z usługi Newsletter, w tym warunki
dostarczania i korzystania z usługi oraz prawa i obowiązki Administratora i
Użytkowników.
2. Usługa Newsletter jest świadczona przez Administratora na podstawie:
• art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą
elektroniczną (Dz.U. 2020 poz. 344 z późn. zm.),
• art. 172 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U.
2021 poz. 576 z późn. zm.).
3. Przed zapisaniem się do Newslettera, Użytkownik powinien zapoznać się z niniejszą
Polityką.
III. ZASADY KORZYSTANIA Z USŁUGI NEWSLETTER
1. Korzystanie z usługi Newsletter jest dobrowolne i bezpłatne.
2. Do korzystania z usługi Newsletter wymagane jest:
• posiadanie aktywnego adresu e-mail,
• dostęp do urządzenia końcowego z dostępem do sieci Internet,
• akceptacja niniejszej Polityki,
• wyrażenie zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą
elektroniczną.
3. Zapisanie się do Newslettera możliwe jest poprzez:
o wypełnienie formularza zapisu na stronie internetowej Administratora,
o zaznaczenie odpowiedniego pola wyboru podczas rejestracji konta w
serwisie,
o zaznaczenie odpowiedniego pola wyboru podczas składania zamówienia.
4. W celu zapisania się do Newslettera, Użytkownik podaje swój adres e-mail w
formularzu oraz wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą
elektroniczną poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola wyboru (checkboxa).
5. Po wysłaniu formularza zapisu, na podany adres e-mail zostanie wysłana
wiadomość weryfikacyjna z linkiem aktywacyjnym. Kliknięcie linku aktywacyjnego
jest niezbędne do aktywowania subskrypcji Newslettera.
6. Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newslettera poprzez:
o kliknięcie linku dezaktywacyjnego znajdującego się w każdej wiadomości email zawierającej Newsletter,
o wysłanie żądania rezygnacji na adres e-mail Administratora.
IV. ZAKRES TREŚCI NEWSLETTERA
1. W ramach usługi Newsletter Administrator przesyła:
• informacje o produktach i usługach oferowanych przez Administratora,
• informacje o promocjach, rabatach i akcjach specjalnych,
• zaproszenia na wydarzenia organizowane przez Administratora,
• treści marketingowe, w tym materiały promocyjne i reklamowe,
• informacje branżowe i edukacyjne związane z działalnością Administratora.
2. Częstotliwość wysyłania Newslettera jest zależna od decyzji Administratora.
Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany częstotliwości wysyłania
Newslettera oraz jego treści.
V. DANE OSOBOWE
1. Administratorem danych osobowych Użytkowników zapisanych do Newslettera jest
INCITE HUB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, NIP 5253020314,
KRS 0001132368 z siedzibą w Warszawie przy UL. CHMIELNA 2 / 31, 00-020
WARSZAWA.
2. W celu zapisu do Newslettera, Administrator zbiera następujące dane osobowe:
• Imię I Nazwisko
• adres e-mail.
• Numer telefonu
3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do świadczenia
usługi Newsletter.
4. Dane osobowe Użytkowników są przetwarzane na podstawie:
• art. 6 ust. 1 lit. a RODO - zgoda osoby, której dane dotyczą, na przetwarzanie
danych osobowych w celu przesyłania Newslettera,
• art. 6 ust. 1 lit. f RODO - prawnie uzasadniony interes Administratora w
postaci marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług.
5. Dane osobowe Użytkowników będą przetwarzane do momentu:
• wycofania zgody na otrzymywanie Newslettera,
• wniesienia skutecznego sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach
marketingowych.
6. Użytkownikom przysługują prawa wynikające z RODO, w szczególności:
• prawo dostępu do danych osobowych,
• prawo do sprostowania danych osobowych,
• prawo do usunięcia danych osobowych,
• prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
• prawo do przenoszenia danych osobowych,
• prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
• prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym
momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego
dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
• prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach
ochrony danych osobowych (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul.
Stawki 2, 00-193 Warszawa).
7. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w
Polityce Prywatności dostępnej na stronie internetowej Administratora.
VI. REKLAMACJE
1. Reklamacje dotyczące usługi Newsletter można składać:
• drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@the-unit.pl,
• pisemnie na adres siedziby Administratora.
2. Reklamacja powinna zawierać:
• dane Użytkownika umożliwiające kontakt z nim i udzielenie odpowiedzi na
reklamację (imię i nazwisko, adres e-mail),
• opis problemu będącego podstawą reklamacji,
• ewentualne żądania Użytkownika.
3. Administrator rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. O
wyniku rozpatrzenia reklamacji Administrator poinformuje Użytkownika na wskazany
adres e-mail.
VII. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
1. Administrator zobowiązuje się do świadczenia usługi Newsletter z należytą
starannością.
2. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za:
• przerwy w świadczeniu usługi Newsletter wynikające z przyczyn technicznych
lub innych okoliczności niezależnych od Administratora,
• niedostarczenie Newslettera z przyczyn leżących po stronie Użytkownika, w
szczególności z powodu błędnego adresu e-mail lub blokowania wiadomości
przez serwery pocztowe lub programy antyspamowe,
• szkody wyrządzone osobom trzecim, powstałe w wyniku korzystania przez
Użytkownika z usługi Newsletter w sposób sprzeczny z prawem lub niniejszą
Polityką.
VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej Polityki. O zmianach
Administrator poinformuje Użytkowników poprzez wysłanie stosownej informacji na
adres e-mail podany przy zapisie do Newslettera.
2. Zmiany Polityki wchodzą w życie w terminie 14 dni od dnia ich ogłoszenia.
Korzystanie z usługi Newsletter po wprowadzeniu zmian jest równoznaczne z
akceptacją nowej treści Polityki.
3. W sprawach nieuregulowanych niniejszą Polityką zastosowanie mają przepisy prawa
polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą
elektroniczną oraz RODO.
4. Niniejsza Polityka wchodzi w życie z dniem 02.03.2025 r.